Friday mornin´

Tjena snyggingar!
Igår började mitt påsklov så har ingen skola nu på ett tag. Vakna vell vid 9 tiden idag, av att datorn stod och surra. Att jag aldig lär mig somna utan att kolla på vänner, haha! :D Så jag bestämde mig för att kolla på Cougar town, när jag väl vaknat, missade avsnittet i tisdags då jag jobba. Har du också missat några avsnitt eller kanske hela serien så kan du se den här. Sedan gick jag och hämta frulle och kolla på några avsnitt av glamourama som jag typ inte sett på år och dag! Men det är det som är problemet med web tv, för att man tänker att nej men det finns ju ändå kvar på webben, så varför titta när det sänds. Sen sitter man där med skägget i brevlådan och har en massa att ta igen, hihi! (fast ingen tvingar en)
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sedan följa med mamma och handla, känns som att det även kommer bli ett varv inne på familia?! (;  PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0