BIO sugen!

Jag är väldigt sugen på att gå på bio, man kan ju inte festa varje helg, haha! Så jag var inne på sf och kolla vad som gick och vad som kommer att visas (jag letade efter en speciell film :P) Rätt som det var så dök den upp och jag blev så chockad för att den har premiär om 2 veckor & en dag (alltså den 31 mars)!!! Trodde inte att den skulle komma förräns i maj typ.. Vilken film är det då jag babblar om?! Jo, the bounty hunter med Jennifer Aniston & Gerard Butler! Har väntat pretty länge nu & snart är det dags. När man kollar på trailern så verkar den vara skit rolig, haha! :D Typ min humer, kanske inte alla som är ett fan av den but i like! :D Ska försöka dra med mamma för att brukar dra med henne på Jennifer Aniston premiärer. Har fått med henne på Rumor has it & Marley and me än sålänge och jag ska säkert få med henne på denna med, ska bara få henne att kolla på trailern först så följer hon säkert gladerligen med!! :D
Här kommer trailern iallafall, enjoy! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0