uppdate

Hejsan hoppsan, såhär på söndags-kvälls-kvisten!
Igår var jag typ upptagen hela dagen, eller jag hade att göra så att säga :D Jag vakna typ vid 10, halv 11? Till frulle var jag så jävla sugen på varma mackor & O´boy så det fick det bli, hihi! Sen var det baar till att fixa till sig för att jag skulle köra och jobba vid 13.oo tiden. Det regna ju som fan så det var lite läskigt att köra, just på den vägen iallafall. För att den är typ 100 år gammal och inte vidgjord så vägen är så ner-körd så den är helt spårg. Fick säkert vattenplaning 3 ggr. uuuh! Jag kom fram välbehållen iallafall & det gick bra att jobba. Det var jätte lite bokat i logerna men vi klara det bra & jag skrammla in en massa dricks. Kul att få från någon som man haft innan men aldrig tippat förr men igår så, kanske var exta duktig då?! (; Eller så kanske det blev lite för mycket gin & tonic i logen, höhö! Efter jobb körde jag till max och ragga upp en hamburgare och sen stack jag hem till min mammas bästa vänn och snacka lite med dom (mamma var redan där) Så jag och mamma var vell hemma vid halv 3? snacka om att jag var helt slut!!

Idag tog jag en rikitg sovis och sen har jag bara legat på soffan hela dagen och kollat på en massa program. Ikväll ska jag och mamma kolla på Rumor has it på 3an. Jag har ju redan filmen så sa jag att vi kunde ju kolla på dvd´n så slipper vi reklamen, men vi får vell se vad bossen säger?! :P

Imorgon blir det troligen väla med emma! - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0