på bättringsvägen!

Godermorgon mina kära vänner!
Imorse vakna jag av en hostatack, mindre trevligt. Det låter som att min röst börjar komma tillbax lite iallafall, har fan glömt hur den låter.. Känner mig lite bättre men bestämde mig för att stanna hemma denna dagen med, tycker inte det är så fräsht att sitta i klassrummet och härkla sig & hosta på mina kära klasskamrater :(
Så denna dagen ska jag tillägna lite plugg, känner även på mig att det kommer bli några fler inlägg idag, hihi! Men nu ska jag gå och ta en bisolvon och sen dricka en go kopp zoegaz i min älskade starbucksmugg! (;


På starbucks i Zug för bara några veckor sedan.
Fast jag vill ju lova att den muggen jag har här hemma, eller dom
muggarna man kan köpa är fan så mycket godare att dricka ur ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0