onsdag

Har våren kommit för att stanna?!
Idag körde jag till skolan, tänk man kan få 1 timmes sovmorgon genom att ta bilen, helt sinnes!! Tog inte bara bilen i morse utan jag tog även på mig min vårjacka, så mysigt! Ska kolla hur vädret blir i morgon för att isåfall så åker den på igen! Men det gäller att man har tjocka koftor under ;P Efter skolan körde jag till väla för att jag var på jakt efter ett solglasögonfodral. Vill inte att mina sunglasses ska bli krossade när jag åker skidor/snowboard nästa vecka ;P Snacka om att jag hade tur för att där fanns ett kvar inne på lindex och kosta 30:- på rea. Sen fynda jag även ett par mocha handskar som jag ska ha när jag kör till Rödby på fredag ;P Är så trött på mammas sleeedna skinhandskar nu så ville ha något nytt, snyggt och fräscht & mocha är riktigt snyggt! Dessa var då svarta men hade faktiskt kunnat tänka mig ett par i bega också om jag hittar det någonstans? Hanskarna fynda jag också inne på lindex för 150:- på rea, Elin <3 sale! (;
Har precis kollat på förkväll. Kollar bara för att Gynning är med ;P Kolla lite igår och då var inte gynning med så jag skippa det, haha! ;D
Just nu så väntar jag på att här ska komma hem lite familjemedlemmar så ska vi käka korv med bröd och spela wii, alltså mario :P
Tog faktiskt lite bilder idag, blir så glad när det är sooooool!! :]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0