LADY GAGA TILL GLOBEN DEN 7 MAJ!!

JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN? LÄSTE I MORSE PÅ MIN WALL PÅ FACEBOOK OCH DÅ SÅG JAG ATT LADY GAGA HADE SKRIVIT NÅGOT, JAG LÄSTE SOM VANLIGT OCH HON SKREV ATT MONSTER BALL SKULLE TILL EUROPA, (alltså hennes turné heter så;P) JAG SNABBT SOM FAN IN PÅ HENNES HEMSIDA OCH SÅG ATT HON KOMMER TILL SVERIGE/GLOBEN DEN 7 MARS! SNACKA OM ATT JAG SKA DIT!!!!!!!!!!!!!!! BÖRJA NÄSTAN GRÅTA NÄR JAG SÅG DET! FÖR ATT DET FINNS INGA ORD HUR MYCKET JAG VILL SE DETTA MIRAKEL TILL MÄNNISKA MED EN RÖST SOM JAG BARA ÄLSKAR!
Biljetterna släpps den 5 mars då jag kör till italien tidigt på morgonen, men jag ska nog fan in och beställa min biljett innan jag kör, för att tänk så är dom slut när jag kommer hem?! :( Då vet jag inte vart fan jag skulle tagit vägen, gått under jorden eller nått?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0