ITALY BABY!!

Tjena snyggingar!
Just nu befinner jag mig i Italen, i St. Lorenzen på hotellet. Men jag vill lova att det var inte roligt att köra hit för att när precis lastat in i bilen i schweiz så börjar det snöa och det var svin halt. När vi skulle köra ut från en mack så kom där en på MC. Vi bara vänta på att han skulle ramla och mycket väl när han svängde in på en väg så ramla han precis som kaptenfilling gör på Dr. mugg. Men han visa att det var ok med han! Vi körde vidare och det fortsatte att snöa, ibland var det mer och ibland mindre. Vi såg jätte många olyckor och bilar som hade vurpat och som hamnat på sidan, riktigt hemskt att se! Vi körde även förbi lastbilar som satt fast. Resan skulle igentligen ta 4 timmar men vi var framme efter typ 7½, helt sinnes!!!!
Vi skulle ju kanske åka skidor idag men det sket ju sig! Men vi körde upp till skidsystemet och hyrde skidor/snowboard och liftkort. Så imorgon kan vi gå på det dirr!! Idag har det även varit lite dimmigt men imorgon kommer solen, ryktas det om iallafall!!
Nu ska vi typ ner och käka har bara käkat godis idag och när vi kom till hotellet så fick vi mouserande vin och ingen hade ju ätit något så det gick rakt upp i huvudet, hahaha! :D  Alla var lite smått salongsberusade ;P
Nej, nu ska jag ner och käka en 5 rättersmiddag - Ciao! :*


Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

En graviditetsblogg som bloggar om graviditeten, samt längtan efter mirakelt.

2010-03-07 @ 13:52:32
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0