Hunny, im home!

Kom hem typ vid 10 tiden igårkväll och jag hosta typ hela vägen hem & kände mig febrig så idag stanna jag hemma. Kom på att jag hade ju tid hos frissan så fick köra dit och klippa topparna. Passa även på att sticka inom apoteket för att handla på mig lite medikament. Är nämnligen hes, har slemhosta och ont i halsen. Inte bra! :(
Och idag när jag skulle maila mitt arbete som jag jobbat med förra veckan så har jag lagt in fel arbete på mitt usb. Satt nämnligen på pappas data och gjorde det. Men tur så ska man maila det till mig ikväll.
Idag har jag mest vilat och kollat på Twiligt men det är inte min cup of tea precis. Sån hittepå film och alla säger att man blir kär i han med ögonbrynen. Vad är det för speciellt med han? Bara för att han skyddar bella så mycket eller? Nja, var första och nog sista gången jag såg den filmen. Får fråga sandra sen om Bella blir vampyr i slutet eller inte? Orkar jag verkligen kolla på en film till? ;P Räcker med att jag får reda på lite vad som händer, hehe! Jag kan säga att jag somna typ 3 ggr under filmen så fick spola tillbax den hela tiden. Så det tog säkert 3 timmar att kolla på den, hahha! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahaha! du får se new moon med mig och få reda på de. ;D

2010-03-15 @ 22:42:46
URL: http://sandrasophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0