Värsta suget!

Ni anar inte vad som hände mig i gårkväll! Jag satt vid datan och helt plötsligt fick jag västa suget av en macka som typ alla käkar i mallorca, det är så satans gott!! Man har bröd, tomat, olivolja & salt sen kan man ta på precis vad man vill, jag gillar att ha på lite ost. Men tyckte att det var konstigt att jag fick ett sånt sug halv 11 på kvällen helt sinnes. Så det var bara till att göra en sån macka & slabba som fan, man blir typ alltid full med olivolja på fingrarna, så jag käka den öven vasken!
Käka fgaktisk det även till frulle i morse & idag kunde jag sitta ute i solen, wiii!! (:



Yammoooo!!! (:


behöver jag säga något? slurp!, som maria montazami brukar säga (;

Kommentarer
Postat av: julia :)

Fin blogg :))

Allt bra idag ? :)

Följa varann på bloglovin' om du har ? :)

2010-06-17 @ 11:22:23
URL: http://julialixom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0