TALLY WEiJL!

Igår kom mamma hem, hon och mormor har varit och hälsat på pappa i Schweiz. Tyvärr så har inte vädret varit så bra, tycker synd om dom för att Zug är en jätte fin stad! men men... Hade iallafall skickat med mamma ett bud om att köpa någonting på tally weijl eller tally welli som jag brukar säga, men jag börjar lära mig! ;P De är en tysk eller schweisisk klädkedja typ som gina fast de har typ mycket snyggare & coolare kläder till ett super pris! Såg på fejjan att de har börjat sin crazy sale & det gillas!! Mamma kom iallafall hem med en klänning, den satt som en smäck och kosta 20 CHF som motsvarar typ 140;- (det var rea) Tack vare mamma så har jag en snygg & blommig midsommarklänning, skulle igentligen haft en annan som jag köpte i Berlin men denna är mycket mer midsommrig! (:



Vilken fining!! (;
älskar denna modellen, korsett & volanger.
Har en i typ samma modell fast i jeans! (:


Kommentarer
Postat av: simone

Riktigt söt klänning! :)

2010-06-21 @ 11:12:21
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0