Seeeeeg måndag!

Helluu!! :)
Fy faaan vad jag har varit seeeg idag! Vakna typ halv 11 sen har jag bara kollat på film, skickat iväg en massa mail & kollat på TV och nu funderar jag på att gå och lägga mig. Idag är det studentfest på wallmans, det hade varit kul men jag är inte alls pepp. Vet inte ens om jag ska ut någon av dagarna? Får se för att i morgon är det någonting, men ska tänka på saken.

Blev överlycklig idag iallafall! För att min kamera har ju varit på lagning så fick en ny i fredags för att den inte gick att laga men de hade glömt att skicka med batteri och ett sånt band till cameran så det kom idag, så nu är den komplett, wiiii! (: Har saknat den som fan fakriskt! Så nu ska jag köpa ett kamera födral också ska jag inte sätta den på några tvapparater, haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0