Kortis!

Hellu!
Idag blev det somsagt jobb från 12-19. När jag slutat körde jag inom farmor & farfar för att mamma köpte en crosstrainer av deras granne i fredags så tänkte att jag kunde ta hem den så fort som möjäligt! När jag kom hem så lasta jag & mamma av den. Så nu ikväll har jag kollat på norska hollywoood fruar och tränat. Ska försöka börja med en halvtimme varje dag. Eller försöka 5 ggr i veckan iallafall! Det bästa med att träna hemma är att det räcker att man tar på sig en tränings-bh & ett par byxor, hihi!
Men nu har jag vilat alldeles för länge så ska typ hoppa i duschen snart och sen komma i säng i hyffsad tid. Imorgon ska jag och mamma ut på lite utflykt ;P Först ska hon till tandläkaren och sen blir det nog att vi sticker vidare till någon strand eller nått! (; - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0