Fotomodell!

Till min au pair ansökan så behöver jag ha 2 st childcare referenser. Så ikväll körde jag till en gammal kollega & vän för att fylla i iallafall en referens. Min barnerfarenhet är att jag varit simtränare och jag har även lekt mycket med barn. I ansökan ska jag även ha 10 bilder på mig själv med barn m.m. och jag har typ inte någon sån bild så hon som fyllde i mitt referens papper har en dotter på 3 år. Så vi tog några bilder, skrattar typ som fan på varje bild för att min vän är så galen, hahaha! Hon bara nu måste ni byta kläder för att ni kan ju inte ha samma kläder på varje bild, elin ta en  tröja i mitt rum, hahaha!! :D Men nu är jag några bilder rikare & de blev skit bra! (; Bättre än ingenting!
Har även en granne på 4 år som brukar vara ute på gatan ska nog även fotas med han i veckan, måste ju ha bra material! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0