Förändring på G!

Hellluu!!
Har funderat ett tag nu på att typ designa om sin blogg litta! :P Lixom headern har ju några månader på nacken & jag vill ändra på lite färger & mönster! Jag har säkert suttit i över en timme nu för att lista ut hur jag kan byta färg på den vertikala linjen (som här ihop med rubriken, mellan  inläggen och menyn) Vill lixom ändra mönster på bakgrunden till rubriken men den vertikala linjen vill inte ha samma mönster och när jag gör rätt så blir den i en helt annan färg, blir typ galen!! Kan sitta här jätte länge till men känner att jag inte vill ödsla tid på detta, haha! :D Men där kommer att komma en ny design inom kort iallafall! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0