För jag har tagit studenten för jag....

Guuuuuud altså vill bara spola tillbax tiden och ta studenten igen, vilken stämning!!
Som jag skrev i tidigare inlägg så skulle jag ta det lungt och det gjorde jag också! (:
Har inte så mycket att skriva, men jag kan lägga upp några bilder, hihi! (:


På champagne-frullen!
Som jag använde min tuta flitigt!! LOVE IT!!!


Klassen! (:


Sandra & jag


Jag & michelle när vi gick till kärnan!
Super glada & lyckliga fast det regna!! :P

Sen åkte vi flak och sånt shhhiiiet!! (:


Fick en massa fina presenter!
Glas, thomas sabo armband, thomas sabo smycke skrin & lite andra smycken & pengar.
Men det cooolaste var ändå presenten jag fick av mammas chef (min tandläkare) 100 U.S dollar!
Har typ inte smällt det än! Blev helt chockad, så jävla coooolt det var!! (;


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Det ser så härligt ut! :) Vad ska du göra för kul i USA? :)

2010-06-14 @ 22:11:47
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0