First stop: vårdcentralen!

Igår när jag tvätta av mitt smink, inget märkligt! Hade bara foundation, rouge & lite ögonskugga. Sen när jag skulle gå och lägga mig så var gång i vänsteröga när jag blinka så typ skavde det. Jag var uppe 2 ggr för att se i speglen om jag kunne finna något, nej då! Så jag gick och la mig igen och soma. Vakna runt 8 tiden i morse av att ungjävlarna (bor granne med en skola) skrek och hade sig, sov lixom med fönstret öppet lite i natt/morse. Första blinket jag tog, det hade inte försvunnit. Så jag fick ringa till vårdcentralen så jag kunde komma mellan halv 9 och halv 10. Inte illa för att vara vårdcentralen, man är ju nästan död när man brukar få tid där. När jag satte mig i bilen så börja ögat rinna som fan. När jag satt och väntade på min tur så börja ögat rinna igen och jag kände något som vandra under ögonlocket till ögonvrån, jag tror nämnligen att något hamnat under ögonlocket, det blev helt bra & jag tänkte sticka hem men vänta ändå på min tur. Men sköterskan kunde inte hitta något och irritationen kom tillbax lite så jag fick recept nå någon salva jag skulle hämta ut. Så vi får vell se hur detta går? Det känns lite fortfarande som att något skaver var gång jag blinkar men det är inte lika mycket nu!
När jag kom hem så käka jag lite frulle och sen somna jag igen, skööönt! Men nu var jag precis ute och drack en kopp kaffe, måste försöka piggna till men ska strax hoppa in i duschen så jag blir pigg på riktigt! (; - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0