Det börjar närma sig!

Idag kolla jag igenom min checklista med alla papper som ska lämnas in angående au pair ansökan. Jag fattar inte varför jag är så seeeg, har ju nästan allt färdigt. Idag ringde jag runt till olika läkare för att man måste göra en hälsoundersökning. Jag ringde till en läkare, de skulle ha ca 1800;- jag höll på att ramla av stolen och sen ringde jag till vårdcentralen och fråga om de kunde hjälpa mig men nej då.. Så därför ringde jag till Malmö, för att STS sammarbetar med cityakuten. Sköterskan jag prata med var hur trevlig som helst och jag fick tid redan imorgon kl 13.oo så imorgon drar jag och mamma till Malmö! (:

Har även spelat in en liten demo idag. Man ska ju spela in en pressentations film, skulle igentligen gjort det i helgen men i och med att jag är lite förskyld så vill jag inte se allt för hängig ut och låta helt konstig och snora. Men nu börjar jag bli bättre och tror nästan att jag ska spela in den riktiga filmen imorgon! (; Men det kommer säkert bli en massa omtagningar tills jag blir nöjd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0