Chapter X

Sen jag tog studenten i fredags så känner jag att jag har påbörjat ett nytt kapitel i mitt liv. Är fri från skola och nu kan jag göra presis vad jag vill & jag känner mig så fri!!
Det är ju tänkt att jag ska åka till USA till hösten och jobba som aupair. Det är inte förräns nu jag tagit tag i ansökan på riktigt. Det tar lite tid för att det är en massa papper som ska lämnas in och skrivas på. Men har skrivit ut en checklista som jag kryssar för dag för dag. Det jobbigaste är nog att jag måste upp till sthlm och fixa visum och besöka någon läkare för att göra en hälsokontroll. Men ska försöka ha klart de flesta papper tills fredag så jag kan hitta en familj så fort som möjligt så jag kan åka iväg, wiiii!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0