back in the 90's

Tyvärr så är det inte strandväder idag så jag får hitta på annat istället + att min kropp behöver verkligen vila, fick nog för mycket igår, haha!
Så jag har tagit det lungt nu på morgonen, druckit mitt morgon-kaffe & kollat på MTV idag var det top 10 christina aguilera. När man växte upp på 90 talet så var det ju alla dom stora pop artisterna som brittan, pink, jLo & aguilera, just det för att inte glöma mariah carey ;P Jätte många älskade spears men jag var nog mer för dom andra som aguilera & pink & lite JLO var mina favvisar. För att i morse satt jag typ och sjöng med i alla låtar som spelades med christina, haha! :D & för några veckor sedan spela dom mycket pink på radion guuuud vad jag sjöng/skrek/vråla med i bilen med hennes gamla hits som don't let me get me, love it!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0