2 x friends

Wiihooooo!!! Fy fan vad stålt jag är över mig själv just nu! Mamma har ju köpt en crosstrainer och jag har tränat typ 30 min (15x15min, har kollat på tv samtisigt så har pausat i reklamerna) måndag & tisdag men idag så slog jag på stort. Jag körde efter vänner-avsnitt och de ligger på ca 20min så jag kolla på 2 vänner-avsnitt och pausa 5 min imellan avsnitten, faaaan vad stålt jag är över mig själv! Jag vet inte vart min kraft & vilja kommer ifrån, men aaaah!! :D Något som jag ska köpa är ett svettband och fixa fram en liten handduk, fy fan vad svetten rinner på mig, härligt, haha! Nu ska jag gå och raka benen och sen ska jag duscha & stretcha! (; känner redan att jag kommer få en fastare och snyggare rumpa! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0