Yesterday!


Igår tog jag och malin en tripp till Familia & Väla för att malin var på jakt efter ett par skor! ;P
På väg en hem satt vi och drack vår skackade mjölk med smak av nogat & jag satt och
översatte låtar på radion från engelska till svenska för malin, hahahaha!! :D


På kvällen laga jag, syrran och hennes kille typ tacos fast med kyckling med fajitas krydda.
Och istället för bröd så hade vi nacho chips, så mätta vi blev sen altså!! :D

Efter det satt vi och spela spel! (:


När vi spelat ett tag så var micke sugen på kaffe & sen kom syrran ut och sjöng
santa lucia & kom ut med lussekatter och sen sa hon god juli på er, som vi skratta sen!! :D

Hade riktigt kul igår, jag är så jävla blåst och trög så jag skrattar åt mig själv.
Ja, herre gud!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0