working eight to six

Tja!
Sorry för att jag inte är så aktiv längre men nu är semestern över och jag har att göra dagarna i ända! Igår tog jag tåget till Malmö för att ta spruta 2 av 3 för hepatit. Blev även lite shopping! (:
På kvällen körde jag hem till Malin för att jag var så rastlös! ;P Emma kom en snabbis och sa hej men sen skulle hon dra vidare. Senare kom en gammal klasskompis till mig och malin, han ska in i lumpen på måndag.. Och han snacka om att han skulle iväg och kriga sen i Afganistan och där, jag ska se till att han inte åker!!! Leka med döden gör han så ofta ändå :(

Idag har jag som sagt varit och jobbat. Ska ju inte börja jobba förrens nästa vecka men de behövde hjälp idag, så varför inte ställa upp för laget, höhö! Idag började stor rean så var på jobb kl 8 för att prismärka en massa kläder & det är typ det jag gjort hela dagen idag. Har stått lite i kassan också men sen ville jag inte mer för att där var säkert 3-4 meter kö ibland alltså!! Skulle ju typ slutat vid 13.oo tiden men det blev att jag kunde gå vid 18.oo, pheeeeew!! Är helt slut nu, fick 30 min lunch så jag körde till Burger king, yammooo!! Så har precis gjort en smuuutie, är inte så värst hungrig, mest trött!! (fast det börjar kurra lite i magen, man kanske ska köra och köpa lite gott gott & kolla på en bra film?)
Ska jobba imorgon igen fast jag fick sovis så börjar inte förrän kl. 11.oo till typ 5-6 tiden. Jag säger bara Money money money! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0