Fler bilder från Schweiz

När jag vakna idag var jag helt säker på att det var måndag. Sen ringde farmor, vi snacka lite så sa hon men elin det är söndag idag, jag bara jaha!! Haha! Snacka om att man är helt väck!! (:

Har lagt in alla bilder från Schweiz i datorn nu så tänkte visa några som jag inte orkat lägga upp innan! ;P



När vi satt på balkongen en kväll och käka så helt plåtsligt fick jag syn på att
mamma ställt fanta´n & rosén bredvid varandra, så börja jag sjunga.
ett två tre fanta & rosé! ;D Mamma & pappa bara skratta!! :D


Jag och mamma åkte ju upp på Zuger berget i onsdags & jag hade ju helt fel
klädsel för att vandra i begren. & jag ville ju inte ta tåget ner igen så vi gick ner.
Eller trippa ner från berget, som jag & mamma skratta! :D  Fancieleey!!


I Zug har dom utomhus bio vissa kvällar. Just den dagen skulle dom visa
eclipse, fast på tyska förståss.. Men vem bryr sig klarar ändå inte av sånna hitte på filmer! :D


På onsdagen hyrde vi en trampebåt i 2 timmar, myyyyys! (:


Tro det eller ej men jag bada faktiskt! (:


På kvällen åskade, regnade & solen sken. Ser ni båda regnbågarna?! (:


I torsdags tog vi tåger till Zürig, LOVE IT!! (:


Det är här pappa bor, i Zug! (:
Pappa tyckte att jag skulle komma en gång till innan jag åker till USA, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0