To do list

Jag är svintrött, vill ligga ute i solen och steeka och sova men nej då.. Idag känns det som att jag har 1000 saker att göra & det blir inte mycket bättre med att det är typ 35 grader ute, pheeeew! Så just nu sitter jag med en fläkt som blåser i ryggen, kommer säkert få problem med öronen, men va fan!
Detta är vad jag ska hinna med innan jag gå och lägger mig!
listan är utan inbördesordning, som dom brukar säga på tv, thihi! (:
- göra klart min au pair ansökan på aupairroom
- spela in en ny pressentationsfilm
- mormor kommer, hon ska hjälpa mig att göra klart fläderblommssaften! (:
- Städa på mitt rum
- dricka en massa vatten
- mamma ska ringa
- Packa, åker till schweiz i morgon
- ladda kameran
- träna på crosstrainern
- ringa till Sandra
- Checka in mig på planet
- skicka iväg filmerna till lovefilm

Tror nästan jag fått med allt nu, fattar ni?! Kommer nog inte vara i säng före midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0