sprättar´n

När jag var på Ullared för någon tag sen så köpte jag en jätte fin blus, fast som jag ibland ångrat att jag köpte för att när jag tar den på mig så ser man jätte tjock ut för att där är typ gummiband längst ner, ser jätte dumt ut. På senare tid så har jag exprimenterat lite med kläder som jag vill ändra på och som jag kan slänga om det blir fel! ;P (har slängt någon tröja) Så idag gav jag mig på blusen. Tänkte först klippa bort gummibandet (har haft den tanken länge nu!!) men sen kom jag på att det blir nog bättre om man sprätter. Är nämnligen expert på det för att det var typ det ända jag gjorde i syslöjden för att jag gjorde nästan alltid fel. Men kännslan med att sy och vara kreaktiv kommer inte nu förräns på senare år, haha! :D  Ni ska bara se vad för saker jag gjorde i slöjden, hahahahahahaha!! :DSer ni så fin blusen igentligen är?!
Nu ska jag bara få tag på en symaskin och en passande tråd, för ni ser hur det ser ut nertill!
Tror inte vår symaskin fungerar så får nog trippa hem till mormor en dag i veckan.
Hon kanske kan hjälpa mig, för att jag är nämnligen inte bästa vänn med maskinen.
Vet inte hur många nålar jag knäckt under min skoltid, haha! :D
Men det blev mycket snyggare nu iallafall utan gummibandet! (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0