Onsdags göra!

Idag var det tänkt att jag skulle ta bussen in till helsingborg för att besöka tandläkaren men mamma ringde att jag skulle ta bilen istället, jag klagar inte ;P För att min mamma är tandsköterska så jag går hos henne, thihi! Oooh, måste tacka min tandläkare också för dom 100 dollar jag fick i studentpresent!! (: Så ska ta med mig några lådor för att under semestern ska det renoveras på kliniken. Sen bad hon mig att köpa mus till ormen när jag ska köra hem, vill linte!! :( Tycker så synd om musen!
Sen i morse så messa min chef och tyckte att jag skulle komma till jobb och besöka han för att han ville snacka, hoppas om schemat ;P

Nej, nu ska jag gitta! Ni ser vell att jag har mycket att göra idag! ;P - PUSS :*  



såhär ser jag ut idag!
Sönderklippta fornarina
glatiator - förra året från nilson
linne - cubus
top - tally weijl (schweiz)


Såhär kan det gå när man glömmer sätta igång självutläsaren, haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0