My day!

Heeeey!
Saknat mej? klart ni har! (;
Är i skrivande stund så sjuuukt trött så ber er ta hänsyn om jag skriver helt galet, fast det gör jag ju redan men skit samma!! :D


Idag tog jag bussen in till Helsingborg för att träffa michelle för att umgås litta. Har inte setts sen studenten, that's to baaaad!! Det var kul att träffa henne igen iallafall. Så idag har vi varit på Öb med hennes syrra & mamma, de inhandla en ny grill och litta käk inför kvällen. När vi kom hem igen så montera jag & michelle ihop den snygga grillen, haha! :D Efter några fel och ett litet tag efter + att michelles kille hade spänt alla muttrar så var vi klara för grillning. Sedan anlände michelles mormor & morfar. Grillningen blev helt perfa efter mycket om & men. När vi käkat klart drog vi vidare ner till stranden för att ta ett kvällsdopp, så sköööönt det var!!! (:
Kom hem för typ 45 min sen. Tog en dusch och nu ska jag dejta min kudde, God natt!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0