Mot Malmö!

Har jobbat även idag från 11-17. Det har varit mycket folk men det känns som man fått lite ordning i butiken nu iallafall! (: Fick förfrågan idag om jag ville till Malmö och jobba på Entré imorgon, för att de behövde hjälp. Hade det varit gamla elin som var blyg och inte våga ta några risker hade jag såklart tackat nej men nu har jag mognat till och tacka såklart ja, ska bli skit spännande! Det är ju en bit att köra men va fan, kul att få testa på att vara i en annan butik. Har aldrig varit på entré innan så det ska bli jätte kul! Får typ gå en runda antingen på Lunchen om jag har tid eller när jag slutat (:

Har precis käkat ett riktigt skrovmål med pommes, sallad & någon kryddig korv. Har nog gått ner något kilo denna helgen. När man jobbar & stressar så är man inte så hungrig och sen när man kommer hem så är man sjuuukt trött! Men idag kände jag riktigt i ögonen hur trött jag var så tvinga mig själv att laga mat, hehe! Ska lägga mig i tid ikväll iallafall så jag är utvilad tills imorgon då jag förmodligen ska jobba från 10-19. - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0