Magnum Gold?!

Halli hallåå!! :D
Idag kom Malin, emma & jonte och hämta upp mig, vi körde en snabbis till väla. Jag fann ett svettband, tummen upp! Sen körde vi vidare in till helsingborg och infann en plats på stranden. Vi var där i några timmar men sen körde vi hem så jag var vell hemma vid 3 någongång, blev inte så långvarigt ;P
Jag och emma var glasssugna så vi gick till kiosken och köpte glass. Nästan varje år säger jag att jag ska testa GB´s alla glassar & förra året käka jag typ 2, lyckat. Det var kuleglass-året, för käka nästan bara kulglass förra sommaren. Men idag prova jag och emma på Magnum gold! Vi blev helt facinerade av att den var av guld! ;P Men god var den iallafall, hihi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0