Karlskrona

Tja!! är något jag börjat säga ofta nu, haha! (intresse smurfarfna hoppar)
Igår blev jag väckt väldigt tidigt på morgonen för att mamma, pappa, syrran, hennes kille & jag skulle köra upp till karlskrona. Min syster studerar där så vi skulle köra upp lite nya möbler så det ser bättre ut i hennes studentlägenhet. Jag sa redan från början att jag inte skulle hjälpa till men det slutade med att jag skriva ner en lampa och diska, haha! Familjen blev väldigt förvånade, hahaha! :D Så efter ett tag blev jag rastlös så jag tog min gamla cykel som min syster ska ha nu & cykla ner till stan & yra runder, haha! Vi avslutade dagen med pizza & sen körde vi hem.
Jag skulle igentligen bloggat men syrrans mobil var helt cp, så det fungera inte ;P Jag hitta på en jätte rolig lek när vi körde hem. Det börja med att jag läste lite på aftonbladets hemsida (i mobilen) så stod där något om vänner så klicka jag vidare så stog där hur gammla skådespelarna var så hade vi frågesport,thihi! Sen gick jag in på wikipedia och läste lite om någon person så gjorde jag frågor av det, mycket kul om man ska sitta typ 3 timmar i en bil, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0