I väntrummet..

Mamma & min tandläkare var lite försenade så jag fick sitta och vänta ett bra tag innan det blev min tur. läs, där satt en gubbe typ mitt emot mig. Jag messade min syrras kille (hade inget bättre för mig) för att de ska till någon marknad idag, typ sån som emil i lönnebverga var på.
Så skrev jag: kom nu inte hem med någon kossa eller gris idag!
Micke svarar: du kan behöva en kompis ;)
Alltså ni anar inte vad som hände!! Jag satt och skratta rakt ut. Detta är inget jag bara skriver utan det hände verkligen. Sen fnissa jag lite då och då, för det gick i repeat i mitt huvud, hahahahaha! :D Sen sa jag det till mamma att han som sitter där ute tror nog inte jag är riktigt klok, haha! :D Men den bjuder jag på!
Jag skratta bara för att det micke skrev kom så oväntat också var den så klockren! Inte för att jag behöver nya vänner, älskar dom jag har men det var bara så kul!!! hahahahaha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0