i huvudet på elin

Jag har ju varit ensam hemma nu typ 2 veckor eller nått inkl. att jag varit i schweiz + att syrran varit hemma lite då och då. Men när hon är hemma får jag tänka för henne med, nästan iallafall. Har precis varit och handlat och sen tog jag en runda runt huset och vattna blommorna. Nu när jag kom in så kom jag precis att tänka på, är det vinter så skottar man och på sommaren så måste man vattna blommorna, man blir lixom aldrig av med det. Det är just därför man ska bo på varmare bräddgrader och ha typ kaktusar, haha! :D Det ska iallafall jag ha sen, har jag det inte utomhus så ska jag ha det inomhus, hihi! Eller så ska jag ha en trädgårdsmästare, för att det är ju fint med blommor, gaaah, hur ska jag ha det? Fast jag har någ lite tid kvar att fundera på saken! ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0