Höjden av trötthet!

Pheeew! Tur så fungerade vänner skivan utmärkt i dvd-spelaren, fatta vilken kännsla!! (; Så igåkväll kolla jag på ett avsnitt men sen när jag skulle sova så fungerade inte satc i datorn, precis som att den inte vill läsa skivan, helt sinnes!! Men men.. Jag somna iallafall tillslut men sen vakna jag typ 5-halv 6 imorse.. Kunde seriöst inte sova och i och med att vänner hackar i datorn så tog jag mitt pick och pack och la mig i vardagsrummet sen och kolla på vänner/somna. Sen kom mamma typ efter några timmar och då bad hon mig stänga av dvd´n så menyn inte bränns fasti tvn, vi har en sån konstig tv, thaha! Jag kunde seriöst inte lyfta kontrollen och trycka på off, jag försökte och försökte men sen fick mamma göra det, haha! :D Hur sjukt?
Nu har jag käkat macka med jordnötssmör så nu mår jag lite piggare, kanske ska ta mig en kopp kaffe också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0