Freitag

Hellloooo solstrålar! (:
vill börja med att igårkväll gjorde, eller vad man kan kalla det, en mil på crosstrainern på 29.54 min. Stålt!! (: Har lixom skaffat batteri nu till displayen så nu kan man kolla puls, hur många calorier man bränner, hur långt man motionerar & hastighet, kul!
Idag skulle jag och mamma igentligen till Arild men vi stanna hemma och fixa lite istället. Jag Tvätta & städa bilen medans mamma klippte gräset och sånt.
Har typ inga planer inför kvällen men är så festsugen så det spritter i kroppen, haha! Får vell ta mig en öl eller ett glas vin, men det känns lite dumt nu när man börjat träna, men man får vell unna sig! ;P
Nu ska jag visa er hur duktig jag varit idag  (: Ska även maila iväg bilderna till pappa (han bor ju i schweiz) så han har något att vara stålt över! ;)



Vackert! (;
Hade till och med ute dammsugaren, klå det du!! ;P



Sen skrek snutte och ville ut i trädgården, han är innekatt på 16 bast så han
 brukar vara ute på terassen, han kan lixom inte hoppa så högt med sina gammla ben.. 
Han la sig vid sin favvis-buske och sov som en gris. Lille pelle <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0