Framme!

Nu har ja varit framme ett tag men har inte haft tid att blogga. Allting har flötit på bra idag! Hamnade bredvid 2 snubbar på planet, de kom från Österlen öesteerlean som de uttalar det, thaha! :D Så sa jag att jag var från helsingborg, så han ena bara så då tar du sundsbussen över sundet, lägger mycket kraft på u;na. För att dom skulle ha sagt tar sondsbossen över sondet, thahah! :D men de var jätte trevliga så vi satt och snacka lite under flygturen (: Och jag fick sitta vid fönstret, hihi!
Framme i Zurich så vänta mamma på mig så jag slapp ta tåget till Zug själv, inte världens roligaste ;P När vi anlände i Zug så ligger stationen typ 1 minut från ett litet shopping center, jag kollade upp dit och kolla på mamma
- tänker du på samma som mig?
- Nja....

Men vi gick dit ändå, till min favvis affär TALLY WEiJL! (; de hade jätte mycket rea men har ju precis kommit, hahaha. Jag köpte en söt tub-top iallafall.
När vi skulle gå hem så börja det blåsa som fan, de små stenarna på gatan nästan skärde in i benen, okej kanske överdrev lite där men det gjorde ont. Vi gick iallafall inom coop för att mamma skulle handla lite, såklart handla jag några flaskor fanta mango <3
Vi satt ute och käka på ballkongen, mys! Fast sen började det åska och regna, fast pappa har sånna smarta fönster som man ta för så där satt vi ute, drack rosé & lyssna på åskan och regnet, mysigt! Sen kolla vi på någon wallander film & sen kolla jag lite på E! hihi!
Nu ligger jag i sängen och är lagom trött, ska nog läsa lite ur min bok så jag somnar lättare, tog inte med några vänner-skivor, hihi!
Här kommer några bilder från dagen! - Enjoy!



På tåget


På flyget


Framme i Zug, ny shoppad och klar!! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0