för mycket kläder...

Schoooooo!! (:
Jag har fått lite gjort idag fast klockan inte hunnit slå så mycket än! (; Har ränsat upp lite på mitt rum, det är så snuskigt äckligt och tycker jag det så är det illa, haha! :D Har även hunnit klippa isönder ett par ljusblå acne jeans, älskar jeans shorts!! Har inte köpt ett enda par har klippt själv, har typ 10 st och fler ska det bli! (; Har även hunnit att ränsa i min garderob, tyvärr så har jag inte kläder i bara den utan i 2 lådor till som står utanför mitt rum men som inte går att stänga!! :O det är så hemskt!

Om typ en halvtimme ska jag köra mamma in till helsingborg för att idag ska hon flyga hem till pappa. Sen ska jag vidare och kolla på en laptop till mig, wiii! (: Har lite krav, typiskt mig.. Men det måste ju bli perfekt och ha en med massa funktioner så man slipper köpa det extra ;P

Pheeew, har en massa kvar att fixa på mitt rum men det får bli senare, måste ha gjort det innan måndag iallafall, så har hela helgen på mig, men har ju lite saker inplanerat, men jag ska klara det! (;

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så jättemycket :)

2010-07-09 @ 13:18:43
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0