Entré

Idag styrde kosan mot malmö, wihooo!! Skulle ju jobba på entré idag. Det gick bra, var inte alls lika stressigt som det varit när jag jobbat i helgen, pheeew!! Idag har jag packat upp lite nya varor och städat lite i butiken, skönt att bara ta det lungt, hihi! Och slippa alla galna människor som drar och sliter i kläder precis som att världen skulle gå under, haha!
Fast jag tyckte nog inte att entré var något att hänga i granen. Okej där är fint och så men inga höjdar butiker, haha! Jag gick iallafall en runda och kolla när jag sluta och är en tischa rikare, visar imorgon! (:
När jag körde hem så körde jag inom mcdriven, japp du läste rätt! Brukar inte käka på donken men i och med att det tar typ 45 min att köra hem så var jag tvungen att smaska på något så jag köpte en marängswizz, den var faktiskt riktigt god! (: Fast hata hamburgarna ;P Iallafall.. Så när jag kommit ut på motervägen ställde jag in crusen på 120, höjde musiken, kände vibbarna från hello kitty som hänger och dinglar uppe på backspegeln & käka min glass. Jag hade en riktigt lycklig känsla när jag körde hem och vinka på några av bilarna som körde förbi, haha! :D När jag nästan var hemma så satte jag i min lady gaga skiva. Fick släppa ratten för några sekunder, fick sån gåshud så jag inte kunde hålla i ratten. Hur kan man älska en människas röst så mycket? & det är så hemskt för att jag kan inte få nog iheller, utan jag bara skruva up musiken hela tiden. Fick till och med vrida ner basen tills det inte gick mer när jag lyssna på teeth, vill ju att bilen ska vara hel tills päronen kommer hem, haha! :D

När jag kom hem så satt grannarna ute så jag gick ut och snacka lite med dom. Har inte haft någon här hemma på några dagar nu i och med att jag jobbat, så var bara tvungen att snacka av mig, haha! :D eller så ville jag bara ha lite sällskap, vem vet? ;P
Nu ska jag sminka av mig och sen ska jag kolla på vänner, är nog för trött för gossip girl. Kan ju inte somna mitt i allt. Fast det lär nog inte hända för att det är så spännande, men vill försöka somna i tid, haha! :D - NATTI!! :*


Kommentarer
Postat av: johannapanna

haha fyfan vilken underbar header!:D

2010-07-27 @ 00:15:51
URL: http://typjohannas.wordpress.com
Postat av: Lorena

men vad kul att du hittat tillbaka & vad glad jag blev av din kommentar =) Hoppas allt är bra med dig i sommarvärmen! =) kram!

2010-07-28 @ 16:18:39
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0