Dagens bästa!!!

WIHOOOOOO GRATTIS SPAIN!! Kände på mig att dom skulle vinna! Direkt när det var avgjort messa jag en av mina bästa vänner som bor på mallorca, så gratulera jag henne och att hon skulle hälsa min familj och vänner! Så svara hon, elin du vann också för att du är halv spansk. Sen skrev hon även ifall jag var säker på om jag inte kommer i sommar. Har typ varit hos laura 4 eller 5 sommrar i rad, thihi! Börjar bli som en tradition nu faktiskt (: Sen skrev hon att hon tänker på mig var dag, helt sinnes för att jag tänker jätte ofta på henne också., Så sjukt jobbigt att ha en av sina bästa vänner så långt borta!! Men ska se sen när jag jobbat mina 3 veckor om jag har någon chans att ta en tripp till mallorca innan jag drar till staterna.. Aja, det löser sig säkert!! (:

 Nu ska jag bara fixa lite med ipoden och sen ska jag försöka sova!


Åhh nej, det är det gammla packa i handduken-tricket
hade säkert dr. mugg sagt, thahahahaha!! ;D
Packar typ alltid såhär, det sitter i ryggmärgen! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0