Hej igen!

Tjena snyggingar!! 
Tänkte bara säga att jag lever. Kom på idag att jag har ju faktiskt en blogg. Tycker det är tråkigt att jag inte bloggar längre eller läser bloggar. Men har man tappat intresset så har man, har växt ifrån den perioden, men det kommer säkert igen (;
Idag hade vi sovmorgon första timmen i skolan så jag tänkte att jag kunde ju ta bilen. Jag gick ut vid 9 tiden för att jag brukar alltid komma så sent när jag kör till skolan, hehe! Så när jag kom ut så var där frost på rutorna så jag börja ju att skrapa, ni tror inte att det frusit på insidan med... Jag började 9.30 och nu var klockan nästan kvart över 9. Men jag gav inte upp!! Jag började även skrapa invändigt. I och med att jag hade fläktar och värmen på högsta sprutt så far snöflingorna runt i bilen och upp i ansiktet, kul tänke jag... Jag kom iväg tillslut iallafall och jag kom bara 8 minuter för sent så det var vell ingen :P När jag kom hem så käka jag & sen däcka jag på soffan! Tror nästan att jag har något i kroppen som inte ska vara där. Har varit jätte trött några dagar nu, vill verkligen vara pigg & gla!  När jag vakna så vakna jag med världens sockersug, så jag gick upp och tog glass med krossad annanas toppat med chokladsås! (;
Ikväll ska jag försöka komma i säng så tidigt som möjligt helst kl 22.00. Innan dess så ska jag se om jag orkar med lite plugg, är somsagt riktigt trött :(
Ska se nu i dagarna om jag kommer ihåg att blogga, ska försöka bli bättre! (; - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0