Fredags- shopping & mys

Fredag = ingen skola men ska ändå jobba med projektarbetet..

När mamma kom hem från frissan idag så tog jag bilen och stack till trampolins outlet men där fanns typ bara skit så jag körde till väla istället och skulle se om jag kunde finna ett par skor där. Men det gjorde jag inte.. Eller jag testa ett par men de var inte så snygga så jag ville köpa dom. Jag fastnade inne på lindex iallafall där dom har riktigt mycket rea. Jag har kollat på en väst jätte länge (månader) så tillslut så köpte jag den och ett par öronhänge och ett halsband. Behöver piffa upp mig med lite smycken! (;  Också fynda jag spetstrosor inne på twilfit, ett par som var ljusblå och ett par som var korallfärgade, riktigt snygga & billiga (;

Ikväll är det tänkt att jag och mamma ska sitta hemma och kolla på let´s dance och bara ta det lungt. Ska försöka lägga mig i tid för att imorgon ska vi till IKEA (huurva, som Johan Glans säger) Jag spyr på IKEA alltså sen jag var i Schweiz med pappa och handlade en massa + att vi skulle bära upp alla möbler i lägenheten, fy fan!! Men ska försöka ta mig i kragen och förlja med mamma och göra henna sällskap. Kommer säkert bli en runda på väla också för att imorgon ska mamma tura och hon har tydligen inga kläder att ta på sig, hahaha! :D


Örhänge (ej rea)  39.50:-             Halsband (rea) typ 40:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0