ändrade planer!

Jag kan säga att det blev inget hemma mys med mamma inte.. Vi blev inbjudna till grannen på tacos & vin. Det slutade då med några glas vin, jag färgade grannens hår & vi var vell hemma vid halv 3? Så idag har man mått lite sådär, haha! Jag och mamma skulle ju igentligen till IKEA idag men ingen våga köra, man vet ju inte om farbror polisen är ute? Så vi ska köra imorgon istället, eller ja, det blir vell att jag får köra för att mamma är ute och turar ikväll så jag är hemma själv. Men jag är rätt så trött så det blir vell att jag bäddar ner mig snart och kollar på någon film eller nått? . Ja jag har nog inget annat vettigt och säga så PUSS HEJ! (:


Jag bjuder på en sommarbild bara för att jag saknar sommaren så förbaskat mycket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0