What´s happening tooday?

Morr´n!
Idag har jag hemma studier men blev klar igår så får vell se vad jag kan hitta på istället, blir säkert något annat plugg så man får det överstökat!
Vanka typ kvart över 8 idag (somnar alltid med datorn på då jag kollar på vänner så jag vaknar av bruset från datorn) jag ville ligga och dra mig lite så jag kolla på 2 avsnitt av glamourama som jag missat. Undrar om det är många som kollar på serien? Skulle varit bättre om den gått på TV, tror att fler hade kollat då?
Nu ska jag försöka få i mig lite frulle & kaffe. Sedan ska jag jobba lite med projektarbetet och finslipa. Ska nog även sola lite idag? Men jag har en stor fete innebrännare mellan brösten fast typ 5 cm upp, är det farligt att sola med innebrännare? Googlade det igår och hitta inget men ska nog göra lite mer research! (; Sen ikväll så ska jag köra till pappas jobb, hämta upp han och sen ska vi köra med vars en bil till Laröd och se om vi kan få sålt den ena! Hoppas!!!


Glamourama!
Min favorit är Michaela!
Vilken är din favorit? (:


Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV: Ja visst såg det hemskt ut?



Min favorit är också Michaela, hon är lite annorlunda!

2010-02-18 @ 10:15:07
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0