snowing like crazy :/

wooohoooo, elin goes blogging alot tooday!! (;
Det känndes helt knas att sola idag & fick inte alls ro, jätte knas.. Har precis kollat på pojken i randig pyjamas som kom med lovefilm idag (: Det var en bra story, fast trodde filmen skulle gå annorlunda. Men kan verkligen uppmana folk att se den! Slutar hemsk iallafall, men fällde inte en enda tår vilket jag trodde jag skulle göra! När filmen var slut så kolla jag ut och det har börjat snöa like crazy!! Och jag som har lovat pappa att köra och möta upp han på jobb för att sedan köra till Laröd och försöka sälja vår ena bil. Får vell köra nu snart, får ju köra extra försiktigt nu! Men kommer jag för tidigt så blir det kanske en hamburgare på max eller BK? ;P
Kom även på att min lady gaga cd ligger i bilen som pappa har :( men jag får vell sjunga själv, haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0