Schweiz!

Idag tog jag och sandra en liten sovis. Jag vakna först, gick upp och bryggde lite Zoegas & kollade på E! en timme senare så vakna sandra :P Vi käka frulle, pappa har en massa yoghurt i kylen så jag tog en med kaffe smak och gjorde en toast. Vi kopplade in laptopen i tv´n så kolla vi på blåsningen som vi båda missa i söndags, Johan Glans är fan bäst!! :D Sen fixa vi till oss och sen stack vi ut på stan! Mamma hade sagt att det var dyrt med kläder här men jag och sandra hitta våra smultron ställen & jag blev en tröja rikare. Jag har fått en ny favvo affär! (; Sen kollade vi runt en massa, men beslutsångest som jag har så ska jag vänta och tänka på saken om jag ska handla ett par skor, skärp, armband & klocka ;P Men jag har ju 2 hela dagar på mig att tänka, så jag oroar mig inte, haha!! :D När vi kom hem så har vi lagat mat & nu sitter vi och kollar på vänner men ska snart kolla på E! har ju inte den kanalen där hemma så får passa på nu. Och det bästa med pappas tv är att man kan ändra så dom snackar på amerikanska om kanalen har den funktionen, inte illa!! (; Allt annat är ju dubbat på tyska, Zuger, haha! :D - Kysss, som man säger här (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0