Lördag

Tjena snyggingar idag är det lördag!
Igår hade vi projekt och behövde inte komma till skolan så det blev en tjejdag istället :P Åkte till maxi med mamma och syrran & sen körde vi hem till mormor och feta semlor där, haha! Sen färga jag och syrran håret på varandra, riktigt kul! När jag färgat hennes så färja hon mitt medans hon vänta på att hon skulle skölja ur sitt. På kvällen plugga jag lite. Det jag inte gjorde under dagen fick jag ta igen då istället.
Idag har jag pluggat lite, vilat & taggar för ikväll. För att då ska vi ut och käka på Oasen, en fondue restaurang i helsingborg. Jag röstar ju för den mexikanska fonduen för att på helgerna kan man bara välja en fondue/bord så man måste komma överrens. Men jag brukar oftast få som jag vill ;P Nu har jag 2 timmar på mig att fixa till mig. Jag är riktigt hungrig men har blekskenor i munnen 'håller på att bleka tänderna' så jag kan inte käka eller dricka, men får vell ta ut dom snart för har haft i dom sen kl 1 idag ;P 
Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg!! :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0