hemma i kalla sverige igen!

Sen i fredags så har jaf varit hemma i sverige & det känns som att jag varit bakis hela helgen fast jag inte druckit en ända droppe.. Kan kanske bero på att jag är svin trött!  Jag pallade nog inte trycket i schweiz!  Våren kom som en chock och vi har shoppat satan i det! ;P Så nu i helgen har jag jobbat, varit taxi, spelat wii och idag körde jag och handla mat på max. När jag skulle beställa i max-driven så bröt jag ut i skratt, vad är det för skratt anfall jag får nu för tiden?! Det var samma i schweiz när jag och sandra skulle sova natten till fredagen så bröt jag även då ut i skrattanfall så jag nästan inte fick luft, hahahaha! :D
Har inte något jätte viktigt och intressant att skriva men kan visa mina nya vårskor jag fynda i ZUG



Love them! Har igentligen storlek 38 men dessa är faktiskt 37or (;
Jag fynda dom inne på Clockhouse tror jag det heter, en kedja som C&A har.
För dessa underbaringar gav jag 15 CHF & det är ungefär som 105 sek.
Och de har då kostat typ 400-500:- innan, inte illa!! ;)
Fast jag lämna kvar dom hos pappa för att här är ju typ forftarande vinter,
så tar nog hem dom sen när det blivit lite värmare (:



My shoes in action! (;
såhär underbart hade vi det i vackra Zug.
Kommer kanske fler bilder sen!

PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0