helgen i korthet

Tjena snyggingar!!
Har haft så mycket nu dom senaste dagarna så har helt glömt bort bloggen.. Pheeew vilken helg jag haft alltså!! I fredags hade vi föreläsare på skolan som var reseledare, bartender & flygvärdinna. Riktigt intressant var det och mycket lärorikt! På kvällen skulle vi fira Jeppe som fyllde år i lördags! Först blev det förfest hemma hos sandra och sen stack vi in till helsingborg till tempel och in i dimman, haha! Jag kan säga att det blev lite för mycket av det goda, men det gillar vi!! (; Tyvärr så hade vi ingen sjuts så det blev att vi fick ta bussen hem vid 2! Men det var nog rätt så bra gjort för att jag skulle ju jobba på lördagen! Som tur var så körde malin mig dit och sen kom hon & emma hämta mig när jag var klar så körde vi hem till mig och laga tacos och spela buzz och skratta åt absolut ingenting ;P Sen igår kom jeppe & idag har jag varit i skolan. Föreläste lite för några 8or som var på besök & sen stack jag hem, laga mat och däcka på soffan, hahA! Och nu försöker jag plugga men fastnar på facebook hela tiden, hahaha! ;D  . Ses när vi ses- PUSS :*


En av alla drinkar jag hinka in


På knutan?!
Har så många bannananaz bilder ni får 2 st iallafall ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0