Movie time!

Under den senaste tiden så har jag varit rätt så mycket på BIO. Man befinner sig ju just nu i filmernas land & i New York där Central Park är den plats i världen där flest filmer spelats in, det viste ni inte huh? Och det gör ju New York till staden där flest filmer spelats in. Innan jag åker här ifrån vill jag se en movie set. Fast det kan vara lite svårt, för att de filmar mest på vardagarna då jag inte är i City, åker ju in där på helgerna. Men det löser sig säkert, haha!!

Iallafall, för 2 veckor sedan så bjöd min hostfamily med mig på BIO. Vi såg Tangled. Det är Disneys nya film om Rapunsel, fast med en lite omgjord story. Jag gilla verkligen filmen, den var rolig och hade bra sånger och röster. Jag ska lätt se den igen när den kommer ut på DVD! (;


Dagen efter så körde vi till JFK och lämna av Lisas syster, på väg hem bestämde vi snabbt att vi skulle se Love and other drugs med Jake Gyllenhaal & Anne Hathaway. Ingen viste riktigt vad filmen handla om, men vi ville se den ändå, haha! Vi trode alla att det skulle vara en komedi, men det var mer åt drama hållet och en bra story! Kan varna att det var rätt så mycket naket. Alla var helt chockade i Salongen, jag menar det är Amerika vi snackar om! ;P


Sist men inte minst så i fredags var vi och såg Burlesque med Christina Aguilera & Cher. Denna filmen var bara ett måste att se och det gjorde vi rätt i! Tror att den är en måste ses på BIO film. Jag tyckte att filmen var bra men en av mina vänner tyckte den var kass, men det är kanske bara för att jag älskar Aguileras röst. Jag blev väldigt chockad över Chers framträdande i filmen. Har aldrig rikitgt gillat henne med som Actress så var hon över min förväntan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0