SNÖÖÖ!

Gooooosh!
Igår snöa det seriöst hela dagen lång! Lisa och Kyra kom över och vi kolla på film. Men när de skulle hem så var där ingen taxi som körde så Lisas hostdad kom och hämta henne medans Kyra fick stanna kvar och fick en taxi idag på morgonen istället!
Idag har jag bara softat. Min hostfamily är ju i New Jersey fast snart kommer de hem igen! (: Har försökt att skotta uppfarten. Fy fan! på vissa ställen gick snön upp till knäna. Men har skottat lite så att de kommer upp en bit med bilen och sen har jag gjort en gång. Där kom en snubbe innan och plinga på dörren och fråga om han skulle skotta men det skulle han ha $80 för, jag bara eeh hej då! ;P  (fast han sa att han hade en maskin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0