kallt!!

Gaaah! Idag har jag äntligen en lugn stund! En av bilarna är på lagning och min hostmum skulle låna hennes mammas bil men det var någonting fel med nycklarna så det gick inte. Så i måndags körde Natalie in till jobb i City och sen fick jag köra hem igen för att jag behövde ju bilen när jag skulle hämta upp barnen! Jag var så stolt över mig själv för att jag hitta hem utan GPS och jag var hemma på typ 20 min, var lucky med trafiken! (;
Sen igår så körde Natalie till hennes mamma, för att nyckeln var nu fixad, så jag fick köra hem sen.
Igår kom även den riktiga snön, fick en riktigt chock när jag vakna, haha! Var inte beredd på det alls! Nu är det svinkallt här ca -4C, buuuhh!
Idag går bara branen halva dagen i skolan, så ska hämta upp dom 11.45, hoppas det blir en lugn dag! (:


Såhär såg det ut utanför mitt fönster när jag steg upp igår!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hur skall du klara den kalla vintern Elin :P

2010-12-15 @ 19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0